Heb je ooit het gevoel gehad dat je Powerbeats Pro kwijt bent geraakt, terwijl ze eigenlijk gewoon binnen handbereik zijn? Het kan enorm frustrerend zijn wanneer je je oordopjes niet kunt koppelen, vooral als je onderweg bent en ze dringend nodig hebt. Gelukkig zijn er een paar eenvoudige stappen die je kunt nemen om te zorgen dat jouw Powerbeats Pro niet langer onvindbaar zijn. We gaan enkele tips delen om je te helpen je oordopjes op te sporen en te genieten van de geweldige audiokwaliteit waarop je zo verliefd bent geworden.
Ga snel naar
Powerbeats Pro niet vindbaar?
Als je merkt dat je Powerbeats Pro niet meer vindbaar zijn op je Bluetooth-apparaat, kan dat behoorlijk frustrerend zijn. Maar geen zorgen, wij hebben een lijst met oplossingen samengesteld om je te helpen het probleem op te lossen en weer volop te kunnen genieten van je favoriete muziek.
1. Zorg dat de oordopjes opgeladen zijn
Controleer of de Powerbeats Pro opgeladen zijn voordat je probeert ze te vinden via Bluetooth. Als de oordopjes leeg zijn, kunnen ze niet gevonden worden.
2. Houd de oordopjes dicht bij het apparaat
Om de Bluetooth-verbinding tussen de Powerbeats Pro en het apparaat te vinden en te koppelen, moeten de oordopjes binnen het bereik van het apparaat zijn. Houd de oordopjes dicht bij het apparaat om te zorgen dat deze verbinding maakt.
3. Verwijder oude koppelingen
Als de Powerbeats Pro al gekoppeld zijn met een ander apparaat, kan het zijn dat ze niet vindbaar zijn tot de oude koppelingen verwijderd zijn. Ga naar de Bluetooth-instellingen op het apparaat en verwijder de oude koppeling van de oordopjes.
4. Reset de oordopjes
Als de bovenstaande oplossingen niet werken, reset dan de Powerbeats Pro. Houd hiervoor de knop op de achterkant van de oordopjes ingedrukt totdat het LED-lampje wit begint te knipperen. Probeer daarna opnieuw te verbinden via Bluetooth.
5. Controleer de Bluetooth-instellingen van het apparaat
Controleer of de Bluetooth-instellingen van het apparaat aan staan en de verbinding niet beperkt wordt. Als de Bluetooth-instellingen beperkt zijn, kunnen de Powerbeats Pro niet gevonden worden.
6. Start zowel het apparaat als de oordopjes opnieuw op
Als de bovenstaande oplossingen niet werken, start dan zowel het apparaat als de oordopjes opnieuw op en probeer ze opnieuw te verbinden via Bluetooth.
7. Neem contact op met de klantenservice
Als geen van de bovenstaande oplossingen werken, neem dan contact op met de klantenservice van Powerbeats Pro voor verdere instructies en assistentie.
Mogelijke oorzaken
- De Powerbeats Pro zijn niet ingeschakeld of hebben geen batterij.
- De Bluetooth-verbinding van het apparaat waarmee de Powerbeats Pro verbinding moeten maken, staat uit.
- Er zijn meerdere Bluetooth-apparaten in de buurt die de verbinding met de Powerbeats Pro kunnen verstoren.
- De Powerbeats Pro zijn al verbonden met een ander apparaat en moeten daarvan eerst worden losgekoppeld.
- Er is een softwarefout opgetreden in de Powerbeats Pro waardoor de verbinding niet kan worden gemaakt.
- De Powerbeats Pro zijn ver weg van het apparaat waarmee verbinding moet worden gemaakt.
Wat te doen als niets helpt
Als het je niet lukt om het probleem op te lossen van de Powerbeats Pro die niet vindbaar zijn, maak je dan geen zorgen. Er zijn nog een aantal stappen die je kunt nemen om dit probleem op te lossen.
Allereerst moet je ervoor zorgen dat de Powerbeats Pro goed zijn opgeladen. Als de stroom bijna op is, kan het zijn dat de oordopjes niet meer vindbaar zijn. Laad ze daarom op en probeer het opnieuw.
Als opladen niet het probleem is, probeer dan de Powerbeats Pro te resetten. Om dit te doen, houd je de knop op het oplaadetui gedurende 15 seconden ingedrukt. De oordopjes zouden nu opnieuw moeten opstarten en weer vindbaar moeten zijn.
Als de bovenstaande stappen niet hebben geholpen, is het wellicht een probleem met Bluetooth. Controleer of Bluetooth is ingeschakeld op je apparaat en of het apparaat binnen bereik is. Je kunt ook proberen om de Powerbeats Pro te ontkoppelen en opnieuw te koppelen.
Mocht geen van deze stappen hebben geholpen, neem dan contact op met de klantenservice van Beats voor verdere assistentie. Zij kunnen je helpen bij het oplossen van het probleem en ervoor zorgen dat je weer kunt genieten van je Powerbeats Pro.